Profesjonalna Obsługa Klienta, dzięki skutecznej komunikacji

Profesjonalna Obsługa Klienta, dzięki skutecznej komunikacji

Termin realizacji

Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.

Trener

Jacek Cholewiński

Ramowy program zajęć

Zadowolenie klienta jest podstawowym celem każdej firmy – bez względu na jej profil. Umiejętność odgadnięcia, o co chodzi danemu klientowi, umiejętność „upodobnienia się” do niego – to gwarancja sukcesu sprzedaży. W tym procesie ważne jest jednak wszystko – sposób mówienia, mowa ciała, umiejętność zaprezentowania najlepszych cech produktu/idei i pokazania korzyści wynikających z takiego, a nie innego wyboru – zawsze dla konkretnej osoby/organizacji.

Zakres programu:

  •   nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (język korzyści)
  •   wywierania pozytywnego wrażenia i wzbudzenie zainteresowania klienta 
  •   rola pierwszego i ostatniego wrażenia
  •   komunikacja werbalna i niewerbalna 
  •   poprawność językowa (dykcja, intonacja, formułowanie zdań)
  •   praca głosem a skuteczność przekazu 
  •   sposoby zdobywania istotnych informacji / przekazywanie informacji
  •   stosowanie właściwych pytań  
  •   techniki aktywnego słuchania 
  •   język „merytoryczny” a język emocji w trakcie rozmowy z klientem
  •   przyjmowanie reklamacji i obiekcji klienta
  •   taktyki wywierania wpływu na ludzi 
  •   konstrukcja poprawnego i skutecznego komunikatu 
  •   wyrazistość mówienia (dykcja) 
  •   sposób operowania głosem 
  •   środki ekspresji wypowiedzi 
  •   sposób użycia języka 
  •   sposoby przyciągania i utrzymywania uwagi 
  •   negocjacje w biznesie i nie tylko 
  •   umiejętność pokonywania obiekcji 
  •   traktowanie reklamacji jako prezentu 
  •   odpowiednia reakcja na zastrzeżenia 
  •   opanowanie wzburzonego klienta 

Cel: wypracowanie skutecznych metod obsługi klienta, umiejętność budowania trwałych i dobrych relacji z klientem

Adresaci: handlowcy, doradcy, konsultanci, pracownicy działu obsługi klienta

Czas trwania: 1-2 dni

Najlepszym sposobem skutecznego przeszkolenia zespołu w zakresie profesjonalnej obsługi klienta – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wielokrotnie przeprowadzić nagrywane ćwiczenie-symulację rozmów z klientami. Symulacje będą maksymalnie praktyczne –będą zakładały prowadzenie realnych rozmów z różnymi typami klientów firmy. Przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów. 

Kontakt

biuro@jacekcholewinski.pl