Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.
Jacek Cholewiński
Wiele współczesnym firm korzysta z podstawowej drogi komunikacji z klientem, jaką jest rozmowa telefoniczna, czy kontakt mailowy. Umiejętność odpowiedniego prowadzenia rozmów (opanowania emocji) jest kluczowa dla dalszego sukcesu każdej firmy, która ma tzw. BOK (w jakiejkolwiek formie).
Zakres programu:
Cel: wypracowanie właściwych i skutecznych standardów obsługi klienta przez telefon
Adresaci: pracownicy działów call center, telemarketing, handlowcy, doradcy, customer service
Czas trwania: 1-2 dni
Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie telefonicznej obsługi klienta – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wielokrotnie przeprowadzić nagrywane ćwiczenie-symulację różnych sytuacji wymagających odpowiedniego, indywidualnego podejścia. Symulacje będą maksymalnie praktyczne – przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów.
biuro@jacekcholewinski.pl