Kształtowanie wizerunku firmy (ja, firma, marka)

Kształtowanie wizerunku firmy (ja, firma, marka)

Termin realizacji

Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.

Trener

Jacek Cholewiński

Ramowy program zajęć

Każda firma próbuje stworzyć jakiś wizerunek. Czasami zapomina się przy tym o podstawowej zasadzie, że firmę tworzą ludzie i tak naprawdę każdy z nich – CODZIENNIE – jest odpowiedzialny za budowanie pozycji przedsiębiorstwa – zarówno jeśli chodzi o strój, sposób wysławiania się, zachowanie, jak też to, co mówi – w mniej lub bardziej oficjalnych okolicznościach. 

Zakres programu:

  • pozycjonowanie firmy na rynku
  • polityka medialna firmy
  • istota PR (budowanie wizerunku)
  • media jako narzędzie kreowania własnego wizerunku lub wizerunku firmy
  • znaczenie pierwszego wrażenia
  • pewność siebie w relacjach z innymi i budowanie własnego wizerunku lub wizerunku firmy
  • asertywność
  • skuteczne oddziaływanie na innych (wywieranie wpływu)
  • wizerunek lidera
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • taktyki wywierania wpływu na ludzi 
  • konstrukcja poprawnego i skutecznego komunikatu 
  • kim jesteś i jak chcesz się zaprezentować 
  • do jakiego audytorium kierujesz swoje wystąpienie 
  • jakie cele chcesz osiągnąć 
  • prezentacja siebie i firmy – jak się dobrze przygotować 

Cel: wskazanie skutecznych sposobów kreowania wizerunku własnego i firmy

Adresaci: kadra kierownicza, pracownicy PR

Czas trwania: 1-2 dni

Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie kształtowania wizerunku firmy – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wziąć udział w nagraniu ćwiczenia-symulacji różnego rodzaju sytuacji związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa. Symulacje będą maksymalnie praktyczne –  przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów. 

Kontakt

biuro@jacekcholewinski.pl