Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.
Jacek Cholewiński
Tworzenie odpowiedniego wizerunku danej firmy, marki, przedsiębiorstwa, idei nie zawsze wiąże się z przekazywaniem bezpośrednich informacji o firmie, czy pomyśle. Czasami trzeba po prostu pokazać, że jest się profesjonalistą, człowiekiem empatycznym i otwartym na innych ludzi, ich pomysły i bolączki. Nierzadko odnosi to lepszy efekt niż „bezpośrednia reklama”. Jak to robić?
Zakres programu:
Cel: pokazanie, jak skutecznie można wykorzystać media do tworzenia wizerunku, wyćwiczenie umiejętności postępowania z mediami
Adresaci: kadra menedżerska, pracownicy PR, przedstawiciele organizacji, urzędów, samorządów
Czas trwania: 1-2 dni
Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie wystąpień publicznych i kontaktach z mediami – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wziąć udział w nagraniu ćwiczenia-symulacji różnego rodzaju sytuacji. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów.
biuro@jacekcholewinski.pl