Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.
Jacek Cholewiński
Choć współczesne środki przekazu umożliwiają różne sposoby dotarcia do potencjalnego klienta – nadal najpewniejszym (oprócz osobistego kontaktu) jest rozmowa telefoniczna. Jak sprawić, by ktoś chciał wysłuchać więcej niż to, co mamy do powiedzenia w pierwszym zdaniu – zanim „odłoży słuchawkę”?
Zakres programu:
Cel: zwiększenie skuteczności handlowych rozmów telefonicznych
Adresaci: handlowcy, pracownicy call center, telemarketerzy
Czas trwania: 1-2 dni
Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie telefonicznej obsługi klienta – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wielokrotnie przeprowadzić nagrywane ćwiczenie-symulację różnych sytuacji wymagających odpowiedniego, indywidualnego podejścia. Symulacje będą maksymalnie praktyczne – przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów.
biuro@jacekcholewinski.pl