Jak przekonywać przez telefon? Sztuka przekazu.

Jak przekonywać przez telefon? Sztuka przekazu.

Termin realizacji

Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.

Trener

Jacek Cholewiński

Ramowy program zajęć

Choć współczesne środki przekazu umożliwiają różne sposoby dotarcia do potencjalnego klienta – nadal najpewniejszym (oprócz osobistego kontaktu) jest rozmowa telefoniczna. Jak sprawić, by ktoś chciał wysłuchać więcej niż to, co mamy do powiedzenia w pierwszym zdaniu – zanim „odłoży słuchawkę”?

Zakres programu:

  •   struktura i rola rozmowy telefonicznej 
  •   przekaz telefoniczny a rozmowa indywidualna 
  •   budowanie dobrych relacji przez telefon 
  •   cel rozmowy telefonicznej – zaprzyjaźnić się z klientem 
  •   zasady budowania komunikatu 
  •   poprawność językowa w rozmowie telefonicznej (dykcja, intonacja, formułowanie zdań)
  •  sposób operowania głosem 
  •  rola uśmiechu przez telefon
  •  reklamacja jako prezent 
  •  pozytywna i negatywna reklama „pantoflowa” 
  •  reagowanie na obiekcje klienta 
  •  odpowiednia reakcja na zastrzeżenia 
  •  opanowanie wzburzonego klienta 

Cel: zwiększenie skuteczności handlowych rozmów telefonicznych 

Adresaci: handlowcy, pracownicy call center, telemarketerzy 

Czas trwania: 1-2 dni

Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie telefonicznej obsługi klienta – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wielokrotnie przeprowadzić nagrywane ćwiczenie-symulację różnych sytuacji wymagających odpowiedniego, indywidualnego podejścia. Symulacje będą maksymalnie praktyczne –  przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów. 

Kontakt

biuro@jacekcholewinski.pl