Jak tworzyć wizerunek firmy w wystąpieniach publicznych i w kontaktach z mediami?

Jak tworzyć wizerunek firmy w wystąpieniach publicznych i w kontaktach z mediami?

Termin realizacji

Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.

Trener

Jacek Cholewiński

Ramowy program zajęć

Tworzenie odpowiedniego wizerunku danej firmy, marki, przedsiębiorstwa, idei nie zawsze wiąże się z przekazywaniem bezpośrednich informacji o firmie, czy pomyśle. Czasami trzeba po prostu pokazać, że jest się profesjonalistą, człowiekiem empatycznym i otwartym na innych ludzi, ich pomysły i bolączki. Nierzadko odnosi to lepszy efekt niż „bezpośrednia reklama”. Jak to robić?

Zakres programu:         

  •   istota i narzędzia PR
  •   marketing a PR
  •   zasady skutecznego komunikowania się z mediami
  •   typy mediów (różnice między mediami)
  •   funkcja PR w zarządzaniu kryzysowym
  •   rodzaje wystąpień 
  •   udzielanie wywiadów
  •   kultura języka polskiego (sposób formułowania myśli, dykcja, intonacja)
  •  sposoby zachowań przy kontaktach z mediami Jak tworzyć wizerunek firmy w wystąpieniach publicznych i w kontaktach z  mediami
  •  rola ubioru w kreowaniu wizerunku (formalny – nieformalny)
  •  taktyki wywierania wpływu na ludzi 
  •  wyrazistość mówienia (dykcja) 
  •  środki ekspresji wypowiedzi 
  •  prezentacja siebie i firmy – jak się dobrze przygotować 

Cel: pokazanie, jak skutecznie można wykorzystać media do tworzenia wizerunku, wyćwiczenie umiejętności postępowania z mediami

Adresaci: kadra menedżerska, pracownicy PR, przedstawiciele organizacji, urzędów, samorządów

Czas trwania: 1-2 dni

Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie wystąpień publicznych i kontaktach z mediami – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wziąć udział w nagraniu ćwiczenia-symulacji różnego rodzaju sytuacji. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów. 

Kontakt

biuro@jacekcholewinski.pl