Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.
Jacek Cholewiński
Zadowolenie klienta jest podstawowym celem każdej firmy – bez względu na jej profil. Umiejętność odgadnięcia, o co chodzi danemu klientowi, umiejętność „upodobnienia się” do niego – to gwarancja sukcesu sprzedaży. W tym procesie ważne jest jednak wszystko – sposób mówienia, mowa ciała, umiejętność zaprezentowania najlepszych cech produktu/idei i pokazania korzyści wynikających z takiego, a nie innego wyboru – zawsze dla konkretnej osoby/organizacji.
Zakres programu:
Cel: wypracowanie skutecznych metod obsługi klienta, umiejętność budowania trwałych i dobrych relacji z klientem
Adresaci: handlowcy, doradcy, konsultanci, pracownicy działu obsługi klienta
Czas trwania: 1-2 dni
Najlepszym sposobem skutecznego przeszkolenia zespołu w zakresie profesjonalnej obsługi klienta – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wielokrotnie przeprowadzić nagrywane ćwiczenie-symulację rozmów z klientami. Symulacje będą maksymalnie praktyczne –będą zakładały prowadzenie realnych rozmów z różnymi typami klientów firmy. Przećwiczymy sytuacje standardowe, informacyjne jak i różnego rodzaju sytuacje kryzysowe. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów.
biuro@jacekcholewinski.pl