Wykorzystanie mediów w kampanii wizerunkowej

Wykorzystanie mediów w kampanii wizerunkowej

Termin realizacji

Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.

Trener

Jacek Cholewiński

Ramowy program zajęć

Czy się to komuś podoba, czy nie – media były, są i będą. I tak jak zawsze – kreują to, jak powszechnie odbiera się wiele pomysłów, idei i produktów. Dlatego trzeba wiedzieć, jak umiejętnie wykorzystywać media i jak z nimi współpracować, by mieć maksymalną korzyść.

Zakres programu:

  •   funkcja mediów we współczesnym świecie 
  •   charakterystyka mediów w Polsce (różnice między nimi)
  •   rola mediów w tworzeniu wizerunku
  •   kim są i czego oczekują dziennikarze (budowanie relacji ze środowiskiem dziennikarskim)
  •   relacje dziennikarskie z imprez promocyjnych (co może pokazać dziennikarz)
  •   podstawowe narzędzia i techniki współpracy z dziennikarzami
  •   sposoby pracy dziennikarza
  •   spotkania z udziałem dziennikarzy (organizacja, forma, czas)
  •   media plan
  •   mechanizm budowania kampanii wizerunkowej
  •   wizerunek w mediach (pozytywny – negatywny)
  •   taktyki wywierania wpływu na ludzi 
  •   konstrukcja poprawnego i skutecznego komunikatu 
  •   kim jesteś i jak chcesz się zaprezentować 
  •   do jakiego audytorium kierujesz swoje wystąpienie 
  •   jakie cele chcesz osiągnąć 
  •   co chcesz powiedzieć swojemu odbiorcy 
  •   sposoby przyciągania i utrzymywania uwagi 
  •   elementy decydujące o wartości i skuteczności wypowiedzi 

Cel: nauczenie przedstawicieli firm świadomego i efektywnego wykorzystywania mediów w kreowaniu wizerunku firmy

Adresaci: kadra zarządzająca, prezesi, pracownicy PR

Czas trwania: 1-2 dni

Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie wykorzystywania mediów w kampanii wizerunkowej – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wziąć udział w nagraniu ćwiczenia-symulacji różnego rodzaju sytuacji. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów. 

Kontakt

biuro@jacekcholewinski.pl