Data i miejsce szkolenia pozostają do ustalenia pomiędzy Stronami.
Jacek Cholewiński
Czy się to komuś podoba, czy nie – media były, są i będą. I tak jak zawsze – kreują to, jak powszechnie odbiera się wiele pomysłów, idei i produktów. Dlatego trzeba wiedzieć, jak umiejętnie wykorzystywać media i jak z nimi współpracować, by mieć maksymalną korzyść.
Zakres programu:
Cel: nauczenie przedstawicieli firm świadomego i efektywnego wykorzystywania mediów w kreowaniu wizerunku firmy
Adresaci: kadra zarządzająca, prezesi, pracownicy PR
Czas trwania: 1-2 dni
Najlepszym sposobem skutecznego szkolenia w zakresie wykorzystywania mediów w kampanii wizerunkowej – jest dwudniowe szkolenie, dające możliwość natychmiastowego poprawienia najczęściej popełnianych błędów, a co za tym idzie najlepszego utrwalenia dobrych nawyków. Każdy będzie miał szansę wziąć udział w nagraniu ćwiczenia-symulacji różnego rodzaju sytuacji. Wszystkie nagrania zostaną przeanalizowane przy wszystkich uczestnikach tak, by każdy mógł nauczyć się jak najwięcej – nie tylko widząc swoje błędy, ale także błędy koleżanek i kolegów.
biuro@jacekcholewinski.pl